Met enige regelmaat organiseren we een campagne. De campagnes zijn op maat en laagdrempelig.

Momenteel ontvouwen zich twee poster campagnes.

De zichtbaarheidscampagne en de `Wat zou jij doen?` campagne.

 

1.  De zichtbaarheidscampagne

Met de zichtbaarheidscampagne willen we de zichtbaarheid van seksuele diversiteit letterlijk verhogen.

We lieten een poster maken waarop een man-man koppel, een man-vrouw koppel en een vrouw – vrouw koppel afgebeeld staan.

De poster vond zijn oorsprong bij een bestaande methode. Hierbij word samen met de cliënt populatie een collage gemaakt van verschillende relatie vormen. Er ontstaat de mogelijkheid tot gesprek. De mogelijk tot gesprek willen we met deze poster ook creëren.

We vragen aan alle VG organisaties in Limburg om deze poster, op een zichtbare plek, op te hangen.

2. ´Wat zou jij doen?´ campagne

 

 

Middels een poster stellen we aan toekomstige hulpverleners de vraag wat ze zouden doen als een cliënt negatieve reacties krijgt omwille van haar homoseksualiteit. Aan deze campagne is een verdiepende workshop gekoppeld.